Skrev ner ord på ett papper

Och jag tror budskapet blev tydligt. När det var gjort hamnade pappret i ett kuvert och på kuvertet skrev jag en adress och satte på frimärke. Sedan blev det postat och nu hoppas jag att mottagaren uppskattar mina ord och att han inte minns vad jag heter i efternamn. Jag vill nämligen inte att han hör av sig och om han inte minns mitt efternamn så har jag svårt att se att han på något sätt kan hitta mig. För mig är det så att en del människor tillhör det förflutna och inte nuet men ändå vill jag kunna säga tack. Säkert lite motsägelsefullt och så får det vara

Kommentarer

  1. Nu kan det inte göras ogjort, då får det gå som det går. Hoppas att hen tar det på rätt sätt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den