Barnsliga tankar

Ibland känner jag för att skicka min bok till polisen i staden och till socialkärringarna jag blev drabbad av. Lite barnsligt är det allt men jag hade velat att de fått se svart på vitt hur deras agerande har påverkat mitt liv. Nu tror jag inte att jag någonsin kommer att göra det eftersom jag för det första då måste köpa ett par ex och att lägga pengar på det känns inte vettigt. Att leka med tanken är gratis så det kan jag fortsätta med.. En annan anledning till att jag inte gör det är att jag inte tror att något skulle kunna få dem att inse att deras agerande inte alltid var vettigt

Kommentarer

  1. De skulle nog gagnas av lite sådan läsning, göra ett bättre jobb i framtiden om de jobbar kvar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den