En fågel

Så börjar de små djuren dyka upp för att äta.
Jag är mest sur idag för att jag är så jäkla trött. I dag kände jag att jag fick välja på att tvätta håret eller ta en ordentlig promenad för det fanns inte en chans att jag skulle orka båda. Valet föll på att tvätta håret för det kändes som ett måste. När det var gjort satte jag mig och läste en stund och somnade med boken i handen. Det kan inte vara vettigt att vara så trött som jag är. Att söka läkare igen för det kommer jag inte att göra eftersom de inte lyssnar på mig utan bara säger att jag är deprimerad. Om det hade varit anledningen borde jag rimligtvis ha varit piggare förra året när jag var inlåst och tog antidepp medicin, då blev jag i stort sett tvingad att sova en stund varje dag för att jag var trött.

Kommentarer

  1. Jag förstår verkligen att du inte söker till fler läkare, man blir ju less på deras inkompetens och fyrkantiga tänkande - och som du säger så borde du ju ha varit piggare när du gick på antideppen. Att de inte kan titta i sina papper och se det? *skakar på huvudet*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den