Får väl kalla det för nyskapande

Lite rörigt i mitt huvud i vanlig ordning. Jag var medveten om att det den här dagen var första advent. Jag var även övertygad om att vi hade en bunt ljus hemma. Så var det inte riktigt efter att ha letat en bra stund lyckades jag hitta fyra ljus. De har varken samma röda färg eller påminner om varandra men det blev fyra ljus i adventsljusstaken.

Istället för att säga att det här är resultatet av att jag är allmänt förvirrad så känns det bättre att kalla det för nyskapande.

Kommentarer

  1. Man behöver inte vara så uniform jämt, om du är nöjd är det bra. Vad gulliga ljusen med tomtarna är, synd att bränna ner dem fast de lär ju inte ha ont av det.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den