Inte en antik guldtallrik men ett minneskort

Jag brukar alltid säga att jag vill hitta en antik guldtallrik när jag är ute och promenerar. Nu är jag inte så kräsen för det skulle även gå bra med en ny guldtallrik. Att jag någonsin kommer att hitta en guldtallrik tror jag inte men man vet ju aldrig. Medan jag lullade runt och halkade lite på renlav så tittade jag ner bland lingonris och såg något blått. Jag tog upp den blåa biten och det visade sig vara ett minneskort. Jag var rätt nyfiken på vad det kunde vara på minneskortet och när jag kom hem öppnade jag den i datorn. Minneskortet visade sig vara tomt så nu får den bo här, att försöka hitta ägaren till den känns omöjligt. Antar att någon helt enkelt tappat den när den skulle byta minneskort.

Allt är ju inte bara elände i den här bloggen utan självfallet finns det även positiva händelser i mitt liv och bloggen speglar mitt liv.

Kommentarer

  1. Åh vilken fin bild, höst- och jullik på samma gång liksom.
    Trist att det inte var något juicy på minneskortet, typ "hemmabilder" på någon bybo. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha hoppades faktiskt på några roliga bilder. Hade dock blivit svårt att se människan i ögonen efter det om det hade varit något riktigt udda

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den