Kallt

och jag lever.
Överväger att ta och radera alla inlägg var det står vilka avdelningar jag varit inlåst på. Anledningen till det är att jag inte gärna vill att en del som jobbar inom landstinget ska hitta hit. Nu är det inte direkt svårt att hitta hit om man har haft med mig att göra under mina inläggningar. Det är bara att googla på lite ord jag brukar använda när jag är inlåst. Har man vaktat/vårdat mig så går det inte att missa att jag kallar AT läkare för tomtar eller mitt smeknamn på en av läkarna.  Googlar man på det så tror jag i alla fall att man hittar hit. Med det sagt så är det nog ganska meningslöst att radera inläggen var det står vilka avdelningar jag varit på

Kommentarer

  1. Jag tycker att det är mycket märkligt när vårdpersonal letar upp f.d patienters bloggar måste jag säga. Min arbetsterapeut skrev en kommentar i min men då hade jag gett henne adressen så det var ju inte konstigt på något sätt. Jag tycker att de är skummisar som sitter och inte har något bättre för sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så känner jag också. Ett par som jobbar på dårhuset fick adressen hit så att/om de läser gör mig inget. Men folk jag inte gillar behöver faktiskt inte läsa för jag tror då inte att de gör det för att de bryr sig det minsta om hur de går för mig utan det är bara nyfiken

      Radera
  2. Sladdertackor troligen som vill ha någonting juicy att skvallra om på jobbet. *irriterad*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den