Låt ytligheten flöda

Eller något liknande. Att jag ger tips om något rörande skönhet är i sig rätt komiskt eftersom det finns dagar när jag inte ens orkar borsta håret. Det i sig gör att  när jag väl borstar håret så är det rätt trassligt. Jag har provat en massa produkter för att slippa slita av mig en massa hårstrån när jag försöker reda ut trasslet. Idag fick jag hem ett paket från lyko med lite saker som jag hade beställt. En av sakerna var Goldwell elixir oil, dyrt som fan men jag tänkte att det var värt att prova. Enligt flaskan ska man ha 1-2 pumptryck i håret, det påståendet var jag väldigt tveksam till och inte räckte det till mitt hår inte. Men tre pumptryck räckte faktiskt och jag har rätt långt och tjockt hår. Och jo det var ju faktiskt bra, tror aldrig att mitt hår har känts så lent som nu

Finns ingen anledning till oro det här är det enda inlägget som någonsin kommer att handla om någon skönhetsprodukt. Ytligheten är härmed över.

Kommentarer

  1. Skönt att det finns fler än jag som inte är så intresserad av alla tänkbara och otänkbara skönhetsprodukter. Jag är nog bara för lat för att orka smörja, fixa och sminka ....

    SvaraRadera
  2. Toppen med prylar som funkar, ibland får det vara värt pengarna för man kan ju vilja ha uttrasslat hår även om man inte är någon hår- eller kroppsvårdsfantast. :-) Jag är ju så korthårig att schampo och vax är allt som behövs, vilket jag tycker är himla skönt men ibland känner jag att det skulle vara roligt med långt hår igen... sedan blir jag vettig igen. :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den