Självdör

I brist på min död så känns det som om bloggen håller på att dö. Jag har inget att skriva om längre och fyller ut med meningslösa ord. Det är kanske så enkelt att jag har nått en gräns i mitt liv när den här bloggen inte längre har ett syfte. Ändå så kan jag inte tänka mig att släcka den för evigt, varför vet jag inte. Jag tror att det hänger ihop med att jag har accepterat att det är så här livet kommer att vara till jag dör. Jag eftersträvar ingen förändring utan väntar bara ut tiden. Det är nog så att jag inte ens är irriterad längre på hur min "vård" har varit för jag bryr mig faktiskt inte längre. Jag ser bara till att hålla mig undan från läkare och liknande så jag slipper få mer "vård".

Kommentarer

  1. Jag tycker att det vore jättetråkigt om du slutade blogga, det är väl allt jag kan säga - men du känner ju bäst själv.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den