Tar väl och slänger upp en bild

Det känns mest som om mitt liv går på tomgång för tillfället så det finns inte mycket att skriva. När jag tänker tillbaka på mitt liv så har jag nog inte haft så många sådana här perioder. Oftast så har jag strävat efter något och då går tiden fortare. Allt jag har strävat efter har inte varit vettigt men har man något mål så kämpar man för det. Nu vet jag bara att jag måste hålla mig vid liv ett tag till så jag strävar inte efter något nu. Det känns underligt nog värre att inte sträva efter att dö inom en snar framtid. Utan ett mål framför mig så är jag nog bara vilse och det är inte bra

Kommentarer

  1. Jag har haft "tomma" perioder i livet, när jag inte så att säga varit på väg någonstans, inte haft några mål och det är verkligen inte roligt. Jag tycker ju att det vore trevligt om du hade som mål att leva vidare aktivt så att säga istället för att bara existera - jag ville bara säga det. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den