Det brinner

Ägnar mig åt att halvsova och njuta av värmen från kaminen. Rätt trevligt får jag lov att säga men jag hade gärna haft en nybakad bulle i handen. Eftersom det förutsätter att jag bakar bullar så kommer det inte att ske. Kämpar lite idag för jag är väldigt trött men jag håller mig på benen i alla fall. Lite glad är jag över att ha fått en sak såld på tradera för det innebär 200kr som jag kan föra över till mitt begravningskonto. Min begravning ska givetvis bli en budgetvariant men jag vill ändå ha pengar som täcker det när jag dör.

Kommentarer

  1. gott med bulle :)

    sv: ja :D älskar den måste jag säga :D passar mig perfekt :D

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar. Det är lite så jag misstänker att det är. Att det borde vara så att dom skyddar mig från mig själv. Jag vill inte på något sätt tvångsvårdas men jag vet inte hur det går till när jag slipper undan gång på gång för uppenbart är jag en fara för mig själv, uppenbart kan jag inte ta hand om mig och uppenbart gör jag saker som är en fara för mitt liv. Men jag kan inte heller se att jag skulle vara värd den vården. Jag kan inte ta emot slutenvård när det erbjuds för jag tänker att det inte är så illa och att jag ändå inte kan ta emot det dom kan ge. Vad det nu är.

    Min man finns men jag vet inte vad han kan göra. Han har varit iväg och träffat min läkare och psykolog två gånger under senhösten men vad som kan göras mer vet jag inte.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den