Eldjägarna av Mons Kallentoft

Bokomslag Eldjägarna (inbunden) Benny hämtar en container utanför en av de finaste husen i Sättuna. På vägen till förbränningskomplexet funderar han över vad rika människor slänger och vad som finns i containern.När han kommit fram och börjar tippa ur innehållet får han svar på sin fundering. Möbler och ovanligt många leksaker trillar ut och mitt bland allt ligger det en död pojke. Malin Fors och hennes kollega Zeke blir dem som får åka till sopstationen.

Jag har gillat de tidigare böckerna av Mons Kallentoft och jag gillade även den här. Enda kritiken jag har mot den här boken är att det känns lite för långsökt. Läsvärd och bra får bli mitt omdöme

Boken går att köpa på Adlibris

Kommentarer

  1. Shit vad många Malin Fors-böcker han släpper nu, jag hinner ju inte med! :-(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den