En låda med onyttigheter

Jag beställde en låda med enbart onyttigheter från matsmart för ett tag sedan och nu är den äntligen på väg. Den innehåller allt onödigt och onyttigt som jag tänker äta under julen, jag ska glo på dåliga familjefilmer och göda fettet. Beställde även en bunt after eight jultomtar som nära och kära ska få, choklad är alltid en bra gåva. Det enda problemet blir att jag inte får äta upp allt nu. När jag är trött och sliten äter jag gärna och mycket så min viktnedgång går milt uttryckt segt. Sen räknar jag även med att gå upp lite över jul och det är helt okej för mig. Tänker helt enkelt inte väga mig under jul och några veckor efter så behöver jag inte bry mig

Kommentarer

  1. After Eight-tomtar? :o :o :o Vad är det? Det låter sjukt gott, jag skulle äta ihjäl mig tror jag. Mmmm, After Eight köper jag en stor ask varje år och njuter av några flarn varje dag. Jag tycker att du gör rätt som inte bryr dig om vikten under julen, det är så lätt att skapa ångest och man får lov att njuta så gör det under julen och det ordentligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får bli en länk till tomtarna. http://www.matsmart.se/after-eight-tomtar

      Radera
    2. Jösses så goda de ser ut. *dreglar*

      Radera
  2. Håller med dig, vågen ska vila i juletid. Jag behöver gå ner i vikt men det får bli 2016.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den