Hjärtinfarkt

Förstår varför läkaren sa åt mig att inte läsa på om biverkningar på medicinen jag börjar ta idag. Hjärtinfarkt står med bland vanliga biverkningar och det känns som en ganska onödig biverkning kan jag tycka. Ska jag dö vill jag gärna själv välja hur och när. Hade varit lite för irriterande om jag får en hjärtinfarkt av medicinen. Nu har jag i och för sig tidigare förutspått att jag antagligen kommer att dö av att jag snubblar på en trottoar och slår i huvudet. Så kanske är det så tokigt att det inte blir jag själv som styr över hur och när jag kommer att dö

Kommentarer

  1. En del av mina mediciner har också en del möjliga allvarliga biverkningar men inte som hjärtinfarkt... det går säkert bra. Kram och God Jul.

    SvaraRadera
  2. God jul! Hoppas det blir bra med nya medicinen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den