Jag kom ihåg

Lite lätt imponerad av mig själv som kom ihåg att skicka en önskan om tid för blodprov. Nu hoppas jag bara att det finns någon ledig tid innan mitt frikort går ut. Har inga planer på att träffa någon läkare den närmaste tiden så jag har ingen lust att starta upp en ny period. Hade jag haft läkarbesök inbokade så hade jag inte brytt mig så mycket om när jag kan få tid för blodprov.
Hittade en bok som jag vill läsa men den fanns inte på biblioteket här så får se om jag kan få den på fjärrlån. Mentalvården förr är ett ämne som fascinerar mig så jag hoppas att jag kan få låna Axel var idiot

Kommentarer

  1. Hoppas att du får en tid när frikortet fortfarande gäller, jag håller en tumme eller två.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade tur så jag fick en tid ett par dagar innan frikortet går ut

      Radera
  2. Det kostar väl ingenting att ta ett blodprov på labbet??? Kram och hoppas att 2016 blir ett bättre år för oss båda.//Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo här kostar det 150kr,jag borde kanske ta och flytta till Värmland=)Jag hoppas innerligt att 2016 blir bättre för dig

      Radera
  3. Värmland är aldrig fel... Vi är fattiga i landstinget men glada och trevliga ändå! Du är varmt välkommen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den