Kaffe och pepparkakor

Latar mig efter att ha varit in till affärerna. Fy kan jag säga för att vistas i eller nära någon butik nu innan jul. Jag blir stressad av sega människor som det inte går att ta sig förbi. Att jag ens tog mig in berodde på att min nya medicin hade kommit. Vill gärna börja med den så fort som möjligt och då gäller det att hämta ut den. I morgon ska jag börja med den och jag hoppas att den gör skillnad. Lite enkelt kan man säga att medicinen jag tagit minskat mina fysiska symptom medan den nya medicinen påverkar grunden till de fysiska symptomen. Nu räknar jag med att må risigt de första dagarna vilket jag alltid gör av nya mediciner men det kan jag ta

Kommentarer

  1. Jag höll på att få frispel på en grupp människor som stannat för att prata precis mitt framför en rulltrappa i dag, jag sade "ursäkta" snällt för att komma förbi och de såg ut som frågetecken. Då kunde jag inte hålla mig utan sade "ni står precis mitt i vägen, om ni vill samtala kanske ni kan kliva åt sidan lite?" men de verkade inte alls förstå trots att folk fick göra omvägar kring dem. Jag blir galen på sådana.
    Hoppas att du inte mår alltför dåligt första dagarna med nya medicinen och att den hjälper dig. Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den