Känner mig lite lockad att skriva ett vansinnigt mail

Men jag borde avstå och det lär jag även göra, avstå alltså. Fick ett nytt brev från tingsrätten idag med en påminnelse om att jag måste svara. Nu har jag ju redan gjort det, jag erkänner att det tog lång tid men de borde ha mitt delgivningskvitto imorgon.
Känner lite för att skriva ett udda mail till tingsrätten och förklara att eftersom jag kände att de inte tilltalade mig på ett korrekt sätt så dröjde mitt svar. Kan även bre på med att deras planerade lilla samling inte kändes så lockande för mig personligen och därför fick jag fundera över om det verkligen är rätt för mig att närvara under sådana förhållande. Ett sådant mail borde göra att jag klassas som ett olämpligt vittne.
Om någon nu missat det så känner jag inte för att vittna, inte för att jag tycker att det är läskigt eller att det inte är viktigt utan för att jag inte förstår syftet. Jag har en bild på fordonet under färd och det i kombination med vittnesmål från poliserna som hämtade föraren borde räcka

Kommentarer