Kylig promenad


Nu när kylan äntligen har kommit så blir det som en chock att sätta foten utanför dörren. Jag räknar med att vänja mig även den här gången och det är bara att dra på en extra tröja och en tjock mössa. Det var skönt att komma hem i alla fall och nu värmer jag mig med en kopp nyponsoppa. Idag känner jag mig tacksam för att jag fick byta medicin för de senaste dagarna så har jag sluppit stressen i kroppen som jag har haft det senaste året. För någon dag sedan var det första gången på väldigt lång tid som jag kunde sitta och titta på en film och inte göra andra saker samtidigt. Medicinen påverkar självklart inte mitt psykiska mående och det är den inte tänkt att göra. Så jag fortsätter att vara galen och självmordsbenägen men nu har jag äntligen börjat få ro i kroppen. Och det är fantastiskt skönt

Kommentarer

  1. Åh så skönt att nya medicinen verkar funka, vad glad jag blir för din skull!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är härligt att jag äntligen känner mig som mig själv igen

      Radera
  2. HÄrliga bilder och härligt med ro. Vad har du fått byta till? Jag fick prova Medikinet och sen gav dom upp den typen av medicinering rakt av när den inte fungerade.

    Jo dom ger mig allt ansvar. Mig och min man och vad han säger spelar ingen roll. Alltså, dom kommer inte väga in det när dom funderar på tvångsvård eller inte. Dom lyssnar ju på vad han har att säga men det blir aldrig avgörande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt illa att de inte lyssnar på din man

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den