Lite irriterad igen

Nu kunde jag se vad läkaren som jag pratade med för ca en vecka sedan har skrivit. Det som irriterar mig är att han har skrivit om min psykiska diagnos och att jag har sporadisk kontakt med psykiatrin. Att jag vill byta medicin för mitt fysiska fel har inget med mitt psyke att göra. Jag har inte haft något att göra med psykiatrin på 5-6 månader nu och jag kan tycka att det någon gång måste bli irrelevant att dra upp det varje gång jag söker för fysiska fel. Det hade varit skillnad om jag hade förklarat för läkarna att jag planerar att operera mig själv. I det fallet känns det aktuellt att dra upp psykiatriska diagnoser

Kommentarer

  1. Men att de inte kan släppa det där?! Eller åtminstone kunde han sköta sitt eget jobb vilket är att vara en läkare för FYSISKA åkommor, han kan skita i det psykiska för det är inte därför du söker. FFS, att det ska vara så svårt! *arg*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att det är riktigt tråkigt att läkarna inte bara kan fokusera på det jag säger

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den