Nu är julen över

Så ser jag på det i alla fall och därför är det slut på att äta en massa onyttigt. Jag har ingen lust att lägga på mig mer vikt så det räcker med några dagar med onyttigheter. Idag planerar jag att glo på Ice age, hoppas bara att den inte är dubbad för då går det inte att se den. Jag förstår faktiskt inte varför så mycket ska dubbas nu för tiden. När jag var liten var saker i bästa fall textade och det gjorde att man som barn fick lära sig engelska av tv. Det ser jag ingen nackdel med alls

Kommentarer

  1. Men säg inte sådär, jag har ju precis _börjat_ äta onyttigheter! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Det gäller att komma ihåg att jag tryckt i mig onyttigt i sisådär en vecka

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den