Pengarna flyger i vanlig ordning

Så är det bara att hålla tummarna igen. Tog itu med att beställa ett nytt batteri till min mobil. Har haft den i runt 18mån och har reagerat på att batteriet har tagit slut fort den senaste tiden. Nu hoppas jag att den vill vara med ett tag till när den får nytt batteri. 200 för ett nytt batteri är lagom för min ekonomi, har ingen lust att skaffa ny telefon. Glad nu i efterhand att jag tänkte på att jag ville ha en mobil man kan byta batteri på när jag köpte den jag har nu

Kommentarer

  1. Ja, det är en anledning till att ha en Androidtelefon - om man har en iPhone så står man sig slätt om batteriet ballar ur och garantin har gått ut. Hoppas att det nya batteriet funkar bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har då inte råd eller lust att köpa ny mobil så ofta. Finns annat jag hellre lägger pengar på

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den