Playground av Kepler

Bokomslag Playground (inbunden)När jag fick veta att Kepler skrivit en ny bok blev jag glad eftersom jag gillar deras tidigare böcker. Sedan läste jag på nätet vad boken handlar om och då blev jag tveksam till om jag verkligen ville läsa den. Till slut beslutade jag mig för att läsa boken i alla fall. Nu orkar jag inte ens skriva ordentligt vad den handlar om. Här kommer en kort beskrivning.

En kvinna dör och hamnar i dödsriket. Hennes son blir allvarligt skadad och hans hjärta måste stannas för en operation. Kvinnan återvänder till dödsriket för att rädda sin son. En massa folk dör på våldsamma sätt och som man förutser slutar allt lyckligt.

Den här boken klassar jag som skit. Större delen av tiden hoppades jag bara att alla skulle dö någon gång så att något annat läsvärt skulle ske. Så blev det aldrig. Förstår inte hur ett författarpar som tidigare skrivit bra böcker lyckas skriva något sådant här dåligt.

Om man nu vill köpa den går det att göra det genom Cdon

Kommentarer

  1. Håller med om att det är sjukt märkligt att några så bra som kepler helt kan byta tema sådär. Fattar inte varför?! Jag har dock inte läst boken, men känner mig inte heller lockad. Synd! :((

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den