Sitter inte och gråter i ett hörn

Istället så äter jag pepparkakor, bättre syssla. Kom på att jag inte har svarat på min kallelse till tingsrätten än så jag borde nog ta och göra det. Inte så pigg på att en delgivningsman dyker upp här. Nu skulle jag i och för sig nog ändå inte öppna dörren och så många människor är det inte som försöker öppna en dörr när hundar skäller. Tror nog att det bara är kärringar från öppenvården som är så korkade. Fast de hade inte ens vett att knacka först och så korkade är nog inte folk överlag.
Känner mig rätt nöjd över att jag gjorde ett ryck på fm och bakade bröd. Godare än köpt bröd och några kronor sparade

Kommentarer

  1. Oj, det kan ju vara bra att svara. Det visste jag inte att man behövde men det låter logiskt. Så gott med hembakat bröd, jag har lite i frysen som jag nog ska ta fram till morgondagens frukost. Tack för påminnelsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har för mig att det är tre veckor man har på sig att svara så än är det ingen panik. Lyckades inte skriva på och posta det idag heller

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den