Slösurfar

Har vettigare saker att göra men är för trött och kan inte gå och lägga mig än. Funderar verkligen hur bloglovin plockar fram liknande bloggar/förslag eller vad det nu står för de som dyker upp för mig vill jag då inte läsa. Merparten skrivs av folk med ätstörningar som mest verkar räkna upp vad de äter under dagen. Rent krasst så har jag inget intresse av att läsa sådant eller att de är hungriga. Man behöver inte direkt vara ett geni för att räkna ut att om man bara äter ett äpple under en dag så blir man hungrig. Det måste rimligtvis finnas intressanta bloggar som tilltalar mig som inte bara handlar om att eftersträva att se ut som ett svältoffer. Bloggar med mest feministiskt dravel vill jag inte heller läsa och även sådant dyker upp som förslag. Tror helt enkelt att jag ska sluta leta efter intressanta bloggar som jag inte läst tidigare för jag hittar aldrig någon

Kommentarer

  1. Jag har listat min blogg på Bloglovin' men tittar aldrig på bloggar därigenom och läser heller aldrig okända människors bloggar, jag måste ha någon slags relation till personen oavsett om det är personlig eller online. Jobbigt att få upp skumma förslag som man inte är intresserad av, man undrar hur de plockar upp "tipsen". *skakar på huvudet*

    SvaraRadera
  2. Tipsar gärna om en blogg jag gillar som heter skogsraah.se

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den