Trött

Att stiga upp fyra på morgonen passar inte mig så bra. Fy satan så trött jag är nu och några timmar till lär jag få hålla mig vaken. Ser inte heller fram emot att gå ut på promenad om några timmar, underkylt regn har fallit och det är glashalt. Att då promenera på en väg och möta bilister som inte fattar hur halt det är kan vara läskigt. Jag har ingen lust att avsluta kvällen med att bli påkörd.
Nu har jag beställt medicin, läkaren var snäll och skrev ut en liten förpackning och en stor så jag kunde beställa den mindre förpackningen på en gång. Den här tiden på månaden ekar det rätt tomt på mitt konto.

Kommentarer

  1. Herregud, fyra är ju omänskligt. :-( Kan du inte rasta hundarna i trädgården bara om det är vanskligt att ge sig ut på vägarna? Bara en idé, nöden har ingen lag och allt sådant.
    Vilken bra läkare som var så snäll, det är absolut inte alltid de är sådana. *tummen upp*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en kort promenad. Är det värre imorgon kommer det bli dåligt med promenader

      Radera
    2. Förstår dig verkligen, det är ju inte bara man själv som halkar som sagt och hundarna kan ju sträcka sig eller värre också.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den