Att studera andra människors skor

Det har jag ägnat ca 20min åt idag. Inte så vettigt eller givande men det finns inte så mycket annat att roa sig med i ett väntrum. Det var många som hade helt olämpliga skor på fötterna i alla fall. Jag vet inte om vårdcentralen hade gjort någon miss för det var mycket folk i väntrummet. Så jag var inte ensam om att få vänta. Verkar i och för sig lite för underligt om någon lyckats boka in för många samtidigt för blodprov men vad vet jag. Jag fick blodprovet taget i alla fall även om väntan kändes rätt dryg. Får se om läkaren ringer eller skickar ett brev med resultatet.

Kommentarer

  1. Jag och min pappa förfasade oss över en galning som gick i sneakers och på sin höjd ankelstrumpor hos tandis förra veckan, det var ju ändå minusgrader ute. Modeoffer, fattar inte hur man tolererar att frysa bara för att se bra ut, och det är inte ens bra i mina ögon. Skönt att du fick proverna tagna i alla fall, hoppas att värdena är bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt enig. Ett par som hade helt olämpliga skor var äldre personer som hade svårigheter att gå. Jag funderade över vilken katastrof det blir om de råkar gå på en hal fläck

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den