Blir galen på alla saker

Hade det varit upp till mig så hade väldigt mycket saker försvunnit ur huset. Men eftersom det inte är jag som äger en uppsjö av saker så kan jag inte gärna göra mig av med allt. Mest irriterad på alla saker blir jag när jag försöker städa. Det finns liksom inte någon plats för allt så det ser alltid stökigt ut. Nu hjälper det inte direkt att både jag och sambon är dåliga på att plocka undan. Golven blev i alla fall dammsugna och torkade medan sambon var ute med djuren så de ser bättre ut i alla fall

Kommentarer

  1. Kan ni försöka röja lite i taget, typ en flyttkartong i veckan om sambon har svårt att skiljas från saker och ting? Det är skitdrygt att ha en massa junk liggandes.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr så vill han nog ha kvar allt. Nu har jag viss förståelse för det för det mesta är fint men inte saker jag uppskattar

      Radera
    2. Om ni inte har förrådsplats hemmavid kanske han skulle kunna hyra ett förråd någonstans om det är saker han inte använder förstås? Även fina grejer kan ju vara i vägen.

      Radera
    3. Det är inte så illa som det låter. Mest jag som är gnällig bara=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den