Det går väl inte att skjuta på det längre

Så vitt jag har kunnat se så är jag sist i år igen i byn med att plocka bort julsaker. Jag har inte smugit runt i byn och tittat in genom fönster, det hade varit för konstigt och risken att bli skjuten skulle vara stor. Utan jag har kunnat se att människor har plockat bort adventsljusstakar och liknande. Att stryka gardiner är nog det värsta jag vet så jag skjuter gärna på det in i det längsta. Skulle även behöva köpa nya gardiner för många har blivit för solblekta men gardiner tillhör inte kategorin nödvändiga saker

Kommentarer

  1. Haha, mina julgardiner sitter också kvar men jag funderar på att fixa upp de vanliga på torsdag - funderar alltså... förrförra året satt julgardinerna uppe till i april! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den