Givetvis förstår jag att de saknar mig

Det är enda anledningen jag kan tänka mig att någon från dårhuset besöker den här bloggen. Kanske är det någon som tycker att det är dags för mig att göra ett besök och inspektera säkerheten igen. Det är jag nämligen väldigt duktig på men jag är ju lite sämre på att berätta om bristerna som gynnar mig. Eller så kanske det är så att en av skötarna vill prova sina teorier om hur det påverkar en patient att gå runt i kupolen iförd patientkläder. Jag kan komma på flera olika anledningar att personalen vill att jag kommer på besök igen. Jag däremot är inte så lockad av det för det här med att vara övervakad och inte ha någon frihet är inget som tilltalar mig. De får väl helt enkelt fortsätta titta in här när saknaden blir för stor.

Som vanligt har jag inget emot om det är någon skötare/psykiater jag gillar som läser men om fallet ej är så tycker jag gott att ni kan jobba istället för att läsa bloggar

Kommentarer

  1. Jag tycker att de borde skaffa sig egna liv istället för att snoka i ditt, eller kanske arbeta - eller både och.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den