Hur i helvete ska det gå?

Insåg nu först att jag kommer att ha mindre pengar att klara mig på varje månad från och med i år. Jag förstår inte hur jag ska lyckas få det att gå ihop. Det enda onödiga jag gör av med pengar på är cigg och att sluta röka nu har jag ingen motivation för. Att sluta röka när man ändå inte vill leva blir svårt. Billigare hundmat är inget alternativ för djuren mår bra på det som de äter och djuren ska inte lida på grund av mig. Får väl leta efter om det finns några fonder eller något att söka pengar från

Kommentarer

  1. Varifrån får du pengar, är du sjukpensionär?

    SvaraRadera
  2. Och så finns det folk som tror att man lever fett som sjukpensionär och bara är det för att man är lat. Pyttsan. Jag känner med dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den