Hur jag tänker eller snarare inte tänker är och förblir ett mysterium


Jag tittade på termometern innan jag gick ut och kunde konstatera att det bara var minus 2. Då skulle man kunna tycka att jag borde kunna klä mig vettigt men nej. Jag drog på mig termobyxor och tog en tunnare jacka. Det blev lite lätt varmt under en promenad som varade i runt en och en halvtimme. Tvivlar på att jag någonsin kommer att lära mig att klä mig efter temperaturen ute. Skönt var det att komma hem och ta av termobyxorna

Kommentarer

  1. Åh, jag får nästan klaustrofobikänslor när man blir för varm i termobyxor, jag känner med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte lätt när man är som jag=)Kan tycka att jag med tanke på min ålder borde klara av att klä mig vettigt

      Radera
  2. Haha, jag vet ju inte din ålder men jag är snart 42 och har inte lärt mig än så om du är yngre än jag så finns det hopp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är det nog lika bra att jag ger upp hoppet om att lära mig att klä mig vettigt, är 36

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den