Konstigt att det går att vara så trött och ändå stå på benen

I vanlig ordning får jag skylla mig själv för vid det här laget så vet jag egentligen att jag har mindre ork än en frisk person. Nu är det tyvärr skillnad på att veta något och att leva efter det. Överväger starkt att gå och lägga mig i sängen och läsa lite. Känns inte allt för troligt att jag kommer orka titta på Arkiv X i kväll och det känns sorgligt. Gillade serien när den visades en gång i tiden och hoppas att den är minst lika bra

Kommentarer

  1. Man hoppas på något sätt alltid att det ska funka att hålla igång som en frisk person och blir lika besviken varje gång - åtminstone jag.
    "X-files" visas i repris i morgon kväll men väldigt väldigt sent, runt 23-tiden tror jag. Hoppas att du orkar stanna uppe, jag ser fram mot den jättemycket. OBS! Det är dubbelavsnitt ikväll och sedan kommer den att gå kl.22 på torsdagar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma för mig.
      Såg också att reprisen går onödigt sent. Tvivlar på att det blir arkiv x för mig=( Gick och lade mig innan 21 igår och så blir det nog även idag

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den