Poff så var det borta

Så är julen bortstädad och det känns bra. Nu är jag inte typen som pyntar mycket men någon tomte dyker alltid upp kring jul. Enda nackdelen nu är att det blev kallare i vardagsrummet, julgardinerna är nämligen tjockare än andra gardiner jag har. Ett fönster har aldrig blivit bytt så det är väl från 60-talet och från det drar det fruktansvärt kallt. Fattar inte riktigt varför de som ägde huset tidigare struntade i att byta ett fönster.
Har börjat fundera på om det kan tänkas vara godkänt för mig att dö lite efter att jag har varit i tingsrätten. I mitt huvud så låter det som en rätt bra plan, av någon förvirrad anledning så anser jag att jag bör göra min medborgerliga plikt. Och rent krasst så är det nog så lång tid som jag orkar kämpa på och sedan får det vara bra

Kommentarer

  1. Jag önskar att du orkar längre än så, det vet du.

    SvaraRadera
  2. NEJ det är inte godkänt. Det är alltid för tidigt att ge upp!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den