Tack sambon eller nåt...

Jag behöver rätt mycket sömn för att orka vara vettig på dagarna, det gör att min sömn är helig. Det är godkänt att hundarna väcker mig om de behöver gå ut men det är i stort sett allt som jag tycker är okej. Att sambon kliver upp runt fyra och kommer på den begåvade idén att tända i kaminen är inte okej i någon värld. Det känns som om han själv hade kunnat klura ut att det låter så pass mycket när man pysslar med kaminen men tydligen inte. Därför så har jag redan ätit frukost och är på ett mindre strålande humör

Kommentarer

  1. :-( Han kanske ville vara snäll och göra det varmt för dig? Men då hade han ju kunnat fråga dig i går eller så kan man tycka. Hoppas att din dag ändå varit ok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har roat mig med en jävla huvudvärk hela dagen. Nu hoppas jag bara att jag kan sova bort den för tabletter har inte hjälpt

      Radera
    2. Usch och fy. Hoppas att det funkade att sova bort den.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den