Dags för blodprov

Ska in till vårdcentralen om några timmar för blodprov igen. Nu hoppas jag att proverna kommer att visa att min lever och mina njurar är okej. Är det inte så lär jag få sluta med medicinen och det vill jag inte. Jag fungerar rätt bra med den här medicinen så att bli tvingad att byta tillbaka till min förra medicin skulle kännas hemskt.
Beslutade mig för att inte läsa ut Den som vässar vargars tänder av Rydberg. Har läst 180 sidor och det är ärligt talat en av de sämsta böcker jag någonsin försökt läsa. Det är nog en sådan bok som bara fint folk och kulturnördar uppskattar

Kommentarer

  1. Håller tummarna hårt för att organen mår bra.
    Jag orkar inte med artistiska böcker eller vad man ska kalla dem, där allt ska vara så djupt och komplicerat. Det har jag aldrig gjort, ens när jag var yngre och kunde läsa vad som helst. Blä.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den här boken kändes lika intressant som att se färg torka. Givetvis så är den hyllad av klokt folk

      Radera
    2. Självklart, så att man ska känna sig korkad som inte fattar storheten.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den