Förvirrad

Nu är jag van vid den känslan eftersom jag oftast är rätt förvirrad och vimsig. Misstänker att jag ännu en gång sitter och läser en bok som jag redan läst. Nu fick jag den känslan först när jag redan hade läst runt 100 sidor och jag kommer inte ihåg hur den slutar om jag nu har läst den. Så jag lär läsa ut den om inte min hjärna kommer igång och får mig att minnas om jag läst den eller ej. Sannolikheten att hjärnan kommer igång är inte stor. Idag tog jag mig i alla fall ut på en längre promenad och det var välbehövligt. Har varit så jäkla trött ett tag så har inte rört mig mycket

Kommentarer

  1. Skönt att du har kommit ut, det gör rätt mycket när man orkar.

    Nej du har nog inte sagt fel, det är värre ansikte mot ansikte. Peppen behövs också och får jag den skriftligt på bloggen kan jag låta bli att ta in och bemöta om jag inte är på det humöret och ta hand om det senare. När det är live så att säga så måste jag ju på något vis bemöta det och det är då det kan bli så fel.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den