Ibland känner jag för att lägga ner

Övervägde ordentligt igår att lämna den här bloggen och starta en ny. Sedan kom jag till insikten att jag inte riktigt orkar och att det skulle vara rätt meningslöst. Ibland känns det som om det är dags för en ny start och då skulle jag även bli av med en del som läser här. Jag uppskattar mina läsare men jag skulle inte sörja om ett par slutade läsa. Men att starta upp en ny blogg när jag ändå inte planerar att ha förmågan att skriva så länge till känns för jobbigt. Lösningen måste bli att jag slutar störa mig på att jag får trafik för att en del googlar på saker som är det förflutna och att en del som mest hoppas att det går åt helvete för mig läser

Kommentarer

  1. Du skulle kunna lösenskydda bloggen, kolla varifrån trafiken kommer och se vilka du vill ska fortsätta läsa och bjuda in dem att hänga med och så får idioterna störa sig på att de inte kommer in. *fnissar elakt*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har funderat på det men jag är lat så jag skulle inte orka bjuda in folk och då skulle jag bara ha en blogg som ingen kan läsa=)

      Radera
    2. Det är ju inte så roligt förstås!

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den