Lika lockande som att slå mig själv i huvudet med en sten

Nu skulle jag egentligen vara i ett av grannhusen och umgås och äta. Men ja det kändes lika lockande som att slå mig i huvudet med en sten. Har absolut ingen ork att göra mig presentabel och vara trevlig. Bättre att sitta här ifred och muttra lite och hata livet, det är jag duktig på. Jag inser att det finns en liten nackdel med att jag har fått mer energi. Och det är att nu skulle jag orka knata ut i skogen och hänga mig och det hade jag inte orkat för ett tag sedan. Nu kan man fråga sig hur det kan vara negativt med tanke på att jag inte är så road av livet. Svaret på det är att det är negativt på så sätt att jag måste stå ut ett tag till och det är svårare att låta bli att ta livet av sig när det inte känns som en fysisk omöjlighet att genomföra det

Kommentarer

  1. Om man inte orkar och vill så ska man inte, det blir bara fel och påklistrat och man blir sur och irriterad efteråt. Låt bli att slå stenar i huvudet på dig själv under alla omständigheter. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag någon dag sitter med en sten i handen och överväger att slå mig i huvudet med den så kommer jag nog att söka vård frivilligt=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den