Rätt val

Jag har varit lite för slö för att orka bry mig om att tvätta den senaste tiden. Det har gjort att det enda jag har haft kvar som är rent att ha på mig är pyjamasbyxor eller mina "lånade" byxor från kriminalvården. Pyjamasbyxorna är lite för tunna så det har blivit de andra byxorna. När hundarna skulle ut på kvällen funderade jag på om jag skulle gardera mig och dra på ett par tunna vindbyxor ovanpå mina lånade byxor. Nu blev det så att jag gjorde det och tur var det. En polis som bor i närheten stannade nämligen och pratade lite. Inte så pigg på att bli tvingad att förklara hur det kommer sig att jag har ett sådant par byxor

Kommentarer

  1. Hahaha, förlåt att jag skrattar men det låter lite kul. Jag och ett gäng kompisar var på ett lajv där vi spelade polisaspiranter och vi tryckte upp t-shirtar med texten "PHS" och en påhittad klassbeteckning samt våra karaktärers namn, en gång när jag var ute med Oliver så stannade en polisbil och frågade om jag sett en saknad person och de tittade ganska ingående på t-shirten som jag då råkade ha på mig, men de sade ingenting. :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den