Får se hur det här går

Sambon blev lite för orolig för mig så han ringde öppenvården. Av någon bisarr anledning hade de tydligen mycket idag så de ska ringa upp om någon timme. Att de hade mycket är då bisarrt enligt mig för de är helt inkompetenta så att många vill ha kontakt med dem känns konstigt. Jag hoppas i alla fall på att de i vanlig ordning är inkompetenta och föreslår en samtalstid för mig om några veckor. Skulle inte falla mig in att dyka upp på något dylikt. En bunt sjuksköterskor eller vad de nu är som gått någon kbt kurs på några veckor är jag lagom imponerad av. Sen blev väl inte min attityd bättre mot dem när de första gången jag träffade på dem klampade in i mitt hem utan att knacka eller vara inbjudna. Får se vad det här leder till och har jag tur leder det inte till något alls

Kommentarer