Hur vasaloppet kan bli roligare

Eftersom jag tragiskt nog inte har något bättre för mig slötittar jag på Vasaloppet och det är väl bara att konstatera att det är rätt långtråkigt. Naturen är ju vacker och så men det är i stort sett samma natur som jag ser varje dag och det är inte så intressant då. Efter att ha funderat lite kom jag på att om man kombinerade lite skidskytte med Vasaloppet så skulle det bli roligare. Nu menar jag givetvis inte att det ska vara några tråkiga skjutstationer för det skulle inte göra det roligare. Utan jag tänker ännu mer innovativt nämligen paintball. Om varje åkare får ett paintballgevär och så är det fritt att skjuta på varandra lite då och då skulle det i mitt tycke bli mer intressant. En del skulle nog även åka fortare för det gör nog rätt ont att bli träffad många gånger

Kommentarer