Jävla kokokärring

Något som är fascinerande med dårhuset är att läkarna bara blir sämre och sämre. Jag trodde inte att det var möjligt att någon läkare skulle kunna vara sämre än Li och Co men tydligen. Igår hade jag kunnat få åka hem om min sambo hade kunnat hämta mig. Nu hade han då inte möjlighet till det och jag är tydligen inte betrodd att åka buss hem så jag fick stanna till idag. Bara det är rätt udda i min värld. Nu på morgonen roade jag mig med att läsa vad kärringen har skrivit om mig i vårdhändelser. Där har kärringen skrivit att jag har självmordshotat hemma under de senaste veckorna bland annat. Jag har inte sagt ett ord om självmord till min sambo och självmordshotat har jag aldrig gjort. Att jag fick vårdintyg beror enbart på att min sambo blev orolig för att jag inte är mig lik. Han känner mig helt enkelt

Kommentarer