Strålande

Är egentligen inte rätt ord för att beskriva gårdagen. En beskrivning av gårdagen i punktform är nog bra.


  • Jourläkare åkte hem till mig
  • Jourläkaren pratade med mig och skrev vårdintyg.
  • Polis kom hem och hämtade mig
  • Poliserna körde staffetkörning så nya poliser dök upp
  • En av de nya poliserna har kört mig förut och han är en idiot.
  • Idiot polisen konstaterade att han kört mig tidigare och sa - så du har inte lyckats ta livet av dig än?
  • Kom fram till dårhuset
  • Först var det en ok skötare som vaktade mig på jouren
  • Sedan kom läkaren
  • Det visade sig vara ett nytt stolpskott
  • Efter det blev jag vaktad av en annan skötare och fick veta att puckoläkaren hade satt 2+ (vak) utan att berätta för mig.
  • Skötaren jag har svårt för pratade om hur det påverkar personalen när patienter som jag är på avdelningen
  • Sedan blev jag förd till avdelningen.
Rolig dag

Kommentarer