Borde gräva fram lite motivation

Av någon underlig anledning så har jag gått upp i vikt av att mest sitta stilla och äta. Väldigt konstigt. Någon motivation att ta itu med vikten har jag verkligen inte gissar att det beror på att jag inte ens vill leva. Nu blir ju dock inget bättre av att jag förvandlas till en boll. Det enda det gör är att jag lär behöva trycka i mig mer medicin eller hitta ett tjockare rep när jag får en chans att göra slut på allt. Så därför får jag helt enkelt försöka ta itu med vikten

Kommentarer

  1. Lite så känner jag också. Varför ska jag kämpa med att gå ner i vikt då jag inte ens vill leva. Vad är meningen med det lixom. Men vi får hoppas att det känns annorlunda om ett tag. Kämpa på!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den