Börjar redan bli irriterad

Strax innan nio fick jag på mig blodtrycksmätaren och jag har redan tröttnat helt på den. Passade även på att hämta ut ett paket med mina nya skor.
Under en promenad med de nya skorna på fötterna bråkade mätaren två gånger och gav olika felkoder som jag av naturliga anledningar inte har en aning om vad de betyder. Det var inga veck på sladden eller något annat som jag kunde se. Skulle vara lagom roligt om det blir fel så pass många gånger att de anser att jag ska ha på mig eländet ett dygn till. Nu längtar jag bara till imorgon när jag får lämna tillbaka blodtrycksmätaren.

Kommentarer

  1. Men ÅH! Maskiner ska ju bara funka eller åtminstone ska man bli upplyst om vad som ska göras om man får felmeddelande. Jag låg inne för sömnobservation en gång med tusen sladdar och elektroder på mig, hur störande som helst - särskilt eftersom jag går upp och kissar så ofta. Hoppas att resten av dygnet går bra för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade inte skadat med information om vad de olika felkoderna betyder. Än så länge så har jag fått error 1, error 2 och error 3. Det har blivit många korrekta mätningar också tacksamt nog

      Radera
  2. Varför har du blodtrycksmätare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utöver att vara galen så har jag ett fysiskt fel och det gör att jag har för högt blodtryck. Min läkare ansåg utifrån blodtrycksmätningar det senaste året att mitt tryck var för högt fast jag äter medicin. För att utesluta att det höga trycket under mätningar beror på white coat syndrome så blev det beslutat att jag skulle göra 24 timmars blodtryck. Så om det här kommer visa att jag har för högt tryck så blir det ökning av min medicin

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den