Ett öde värre än döden

Nu borde jag nog egentligen ändra det talesättet till ett öde värre än livet. För döden ser jag inte som något fruktansvärt. Det jag skulle komma till är då att det nog är synd om mig för jag har inget att läsa. Min ritual är att läsa en stund innan jag ska sova men boken jag har läst de senaste dagarna är jag nu klar med. Därför ligger jag nu i sängen och bloggar från mobilen. I morgon måste jag komma ihåg att ringa och avboka en tid hos tandläkaren. När de inte fick tag på mig när de ringde bokade de bara in mig på en tid nästa vecka. Tar jag av mina begravningspengar så har jag råd men att röra dem pengarna är inte aktuellt

Kommentarer

  1. Men vad är det för sätt av dem, att bara utgå från att du vill komma dit? Det var verkligen förmätet av dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite så känner jag också, tycker att de i alla fall hade kunnat ringa en gång till innan de bokade in mig. Inte har jag orkat ta itu med att avboka än heller

      Radera
  2. Får panik om jag inte har något att läsa i sängen, kan inte somna utan en bok!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den