Haha

Det innebär att jag klarade mig från vårdintyg. Jag har lärt mig hur det fungerar. Nu fungerar det i och för sig inte på alla läkare men jag hade tur. Läkaren ringde även dårhuset och jag misstänker att han pratade med puckoläkaren som var ansvarig för mig när jag var inlagd sist. Min plan är inte sabbad nu och jag kan fullfölja med det jag tänkt mig och sambon kan känna att han har gjort allt han kunnat.

Jäkla tur att läkarna inte läser här för då hade de fått veta hur det egentligen är

Kommentarer

  1. *kram* Vet som vanligt inte vad jag ska säga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det här kommer att bli bra, trodde jag inte det skulle jag skita i min plan

      Radera
  2. Ok. Jag önskar fortfarande att du ska fortsätta finnas i livet länge men det är inte jag som bestämmer, tänker och känner utan du. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den