Lika bra att gardera sig

Under ca en månads tid så har jag lyckats dra på mig/betala vårdavgifter för mer än 1100kr. Vilket gör att jag borde få frikort nu men jag räknar med problem med det. Inte för att det jag har betalat inte ingår i avgifter som räknas utan för att en faktura först ska vara betald om en vecka. Jag betalade den dock för några veckor sedan så den är betald. I morgon ska jag till vårdcentralen och om det är någon av de knepiga människorna som sitter i receptionen räknar jag med att den kommer anse att jag ska betala för mitt besök. För att slippa det så har jag skrivit ut kontoutdrag som bevisar att jag har betalt och jag har även skrivit ut e fakturorna. Funderar på om jag även ska bli tvingad att skriva ut riktlinjerna för frikort som säger att det är besöksdatum som ska räknas och inte förfallodatumet på fakturor. Nä det orkar jag inte, är det någon av de knepiga som sitter i receptionen får jag be den prata med någon av sina kollegor

Kommentarer

  1. Hoppas att det går bra i morgon så att du slipper argumentera, och att det går bra med besöket också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag ska bara dit för att få en blodtrycksmätare på mig, ska göra en 24 timmars blodtrycksmätning. Så något vårdintyg eller annat otrevligt kan de inte sätta på mig

      Radera
  2. Aha, vad skönt. Lycka till med mätningen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den