Och valet blev

ett par skor. Det gäller naturligtvis att alltid fundera över vad som är bäst att ha. Linser är bra så att jag ser men jag klarar mig ett par veckor till. Tar jag ut en liten förpackning medicin borde det bara gå på några tior och det klarar jag ekonomiskt och det blir ändå en besparing. Fästingmedel beslutade jag att sambon får köpa, alltid en bra lösning att någon annan betalar. Bra skor insåg jag att jag har nytta av på flera sätt. Det är positivt om jag slipper känna av min mosade fot och om jag skulle ha oturen att misslyckas med att dö så kan skorna hjälpa mig att springa förutsatt att jag inte är medvetslös. Måste nästan ta och se om jag mot förmodan fortfarande äger något som jag kan sälja så jag får in lite pengar. Kan inte tänka mig att jag har kvar något som är säljbart med tanke på hur mycket jag gjort mig av med de senaste åren men skadar inte att kolla

Kommentarer

  1. Bra skor är så himla viktigt, jag är otroligt glad att mina skitbilliga från Engelsons funkar för mig men det kan nog vara helt annorlunda om man har en fd mosad fot. Hoppas att de är bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beställde idag så får se när de dyker upp. Håller tummarna för att de är vettiga, alltid ett lotteri när man beställer. Tålamod för att prova i butik har jag inte

      Radera
    2. Inte jag heller, det värsta som finns är att gå i affärer och pröva skor eller kläder.

      Radera
    3. Helt enig. För mig är det ett mysterium att det finns folk som tycker att det är ett nöje att springa runt i affärer och prova kläder

      Radera
    4. Ja fy, jag blir bara svettig och frustrerad.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den