Så löjligt

Än har jag inte ringt och avbokat min tid till tandläkaren och det måste jag göra men allt jag känner är nej, jag orkar inte. Och det är synnerligen löjligt. Allt som krävs är att jag knappar in numret och ringer men det känns helt omöjligt. Blir irriterad på mig själv när jag inte tar itu med en sådan här löjlig sak som jag måste ordna med. Mitt humör blev inte direkt bättre när några frireligiösa knackade på dörren och ville komma in och prata om bibeln. Det kände jag otippat nog inte för, inga frireligiösa kommer över tröskeln här. Folk får gärna tro på vad dem vill men jag är inte intresserad

Kommentarer

  1. Jag har haft Jehovas här en enda gång sedan magnetlåsen installerades för några år sedan, då hotade jag med att ringa polisen eftersom de begår olaga intrång. Då gick de. Jag orkar inte med sådana jag heller.
    Ring nu då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Löste det med att sambon ringde tandläkaren, lite udda men det fungerade det med

      Radera
    2. Vad som helst som funkar är bra. :-)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den