Vad är viktigast tro?????

Dags att prioritera lite igen och det är alltid kul. Nu ska vi se vad det är viktigast att lägga pengar på.
Kan det vara:
  • Plocka ut medicin nu när jag bara betalar 25% av kostnaden i några veckor till innan en ny period börjar.
  • Beställa linser så att jag kan se något.
  • Köpa ett par nya walking/joggingskor så jag slipper ha ont i min opererade fot.
  • Köpa spot-on lösning till djuren med tanke på att fästingar snart lär vakna
En av sakerna har jag råd med och sedan kommer mitt konto i stort sett vara tomt. Alltid lika härligt att ha pengar så det räcker till allt nödvändigt... Att jag funderar på det här innebär inte att jag skippat min plan på att ta livet av mig utan det är bara så att jag inte kan göra det nu. Sambon har koll på mig och så är det en bunt av mina nära och kära som fyller år inom en period av några veckor och det känns rätt onödigt om de i framtiden kommer att bli påminda om min död varje gång de fyller år

Kommentarer

  1. Åh det är så "härligt" när man måste välja bort essentiella saker. En sjuk persons vardag, jag önskar att politikerna kunde se och uppleva det själva. Fy. *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt enig, alla val och möjligheter är så roliga med en tunn plånbok

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den